11 Produktów, Które Przyspieszą Twój Metabolizm

W pewnym stopniu, twój metabolizm działa na zadanej prędkości, bazując na swojej genetyka—dziękuję, ciociu Mildred. Ale, wypełniając na określone produkty, możesz dać spalanie tłuszczu w organizmie umiejętności delikatny impuls w dobrym kierunku. To nie są ćwiczenia.

Przy tym ważne jest, aby pamiętać, że waga i metabolizm, złożone, stosując odpowiednie produkty, aby rumienić twój metabolizm pieca może mieć wpływ na całkowitego spożycia kalorii – mówi Edwin Clarke, r. D., s. katedry żywienia i zdrowia w aplikacji.

Jak dostosować swoją wspólną strategię oto 11 metabolizmu-dopalacze, aby zacząć grę.

JOGURT GRECKIJOGURT GRECKI

“Komórki, zawierające wapń, faktycznie spalić więcej tłuszczu niż te, które nie mają” – mówi Caroline Apovian, D. M., dyrektor zasilania w centrum kontroli wagi Bostońskiego centrum medycznego. Ale ponieważ wiele bogatych w wapń produktów obsługujących wysokokalorycznych, uważaj, którą wybierzesz. Apovian zaleca jedną filiżankę prosty, niesłodzone jogurt grecki, który zapewnia około 18 procent dziennego zapotrzebowania wapnia i zawiera tylko 100 kalorii.

Seler

Seler zawiera mało kalorii i dużo błonnika i wody, więc to zajmuje trochę wysiłku, aby zrobić drogę przez ciało. I dlatego, że seler działa jako środek moczopędny, energię, która jest wykorzystywana przez organizm do zwiększenia produkcji moczu pomaga przenieść swój metabolizm na wyższy bieg, powiedział new york dietetyk Tracy Lockwood.

KIMCHI

“Probiotyk-bogate fermentowane produkty, takie jak kimchi, korzystne dla zdrowia jelit, wspomaga zdrowe trawienie i mniej wzdęcia” – mówi Rebecca Lewis, D. p., w domu dietetyk w HelloFresh. To z kolei może pomóc twój metabolizm pracować bardziej efektywnie, ponieważ tam nie tyle stoi na drodze do twojego ciała rozkłada się prawidłowo składniki odżywcze. I jedno małe badanie z nadwagą i otyłych ludzi, opublikowane w naukowych w dziedzinie żywienia wykazały, że Uczestnicy, którzy jedli fermentowane kimchi, wykazały poprawę poziomu cholesterolu i węglowodanów, wraz ze wzrostem masy ciała.

SzpinakSzpinak

Ten pyszny zielony sprawia, że twój metabolizm twardej, zapewniając twoje ciało z ogromną dawką żelaza. “Bo żelazo przyczynia się do przenoszenia tlenu do naszych mięśni, należy spalić tłuszcz, nasze mięśnie są w stanie zrobić to szybciej” – mówi Lockwood. Jeśli nie Jesteś wielkim fanem szpinaku, nie martw się: soczewica, buraki i soja również może załatwić sprawę – mówi.

Wody

“Nawet umiarkowane odwodnienie może spowolnić swój metabolizm” – mówi Lewis. Dla punktów (w dosłownym sensie, więcej ciastek): pij zimną wodę, która zmusza organizm do korzystania z więcej kalorii, aby się ogrzać, według badań opublikowanych w czasopiśmie kliniczna endokrynologia & metabolizm. Nie jest to ogromny skok, ale co trochę liczy, prawda?

CHUDE BIAŁKO

To chyba najważniejsze produkty, aby zwiększyć metabolizm, tak na chude białko pomaga budować beztłuszczową masę mięśniową. “To ważne, bo im więcej masy mięśniowej masz, tym wyższy Twój metabolizm, który jest ilość kalorii organizm spala w spoczynku w ciągu 24 godzin”, mówi Susan, r. D., dyrektor na całym świecie odżywianie edukacja i szkolenie na Herbalife. Najlepsze źródła chudego białka zawierają mięsa drobiowego (pierś z kurczaka), owoce morza, fasola, zielone ziarna soi i tempie.

Ryby

“Ryba jest doskonałym źródłem jodu i Selenu, dwóch minerałów, które obsługują funkcję tarczycy, który reguluje metabolizm” – mówi, więc rozważyć dodanie bardziej łosoś, tuńczyk, makrela lub pstrąg w swój repertuar.

ZIELONA HERBATA

Zielona herbata zawiera substancję o nazwie, który nieco zwiększa w organizmie proces spalania tłuszczu, mówi Apovian. Plus, jest w nim zawartość kofeiny może dać swój metabolizm (lekka) push. Opt dla świeżo parzoną, niesłodzonego zielonej herbaty dla maksymalnej ekspozycji, zakłada ona.

CAŁE NOGI

Całe jaja pakowane z witaminą D, która przyczynia się do odbudowy i naprawy pracowity mięśnie – mówi Lockwood. Im więcej masy mięśniowej masz, tym łatwiej dla twojego ciała, aby spalić kalorie. Dziki łosoś i tofu są również doskonałym źródłem witaminy D, – mówi ona.

OSTRA PAPRYKAOSTRA PAPRYKA

Przyprawy, jak pieprz cayenne, czerwona lub zielona papryka chili, i znane jako ocieplenie przypraw, które zapewniają ciepło wewnątrz naszego ciała, aby pomóc w rozkładzie tłuszczu, mówi Lewis. Badania pokazują, że jedzenie produkty termogeniczne, jak to może zwiększyć metabolizm o 5 procent i zwiększyć spalanie tłuszczu do 16 procent. “Im większa różnorodność, tym więcej ma wpływu, ale dokładna wielkość korzyści może różnić się od osoby do osoby” – mówi Clark.

Awokado

na awokado jest doskonałym sposobem, aby zwiększyć swój metabolizm, zwłaszcza, gdy jedzą rano. “Puzzle szybko z żywnością, które zawierają zdrowe tłuszcze, jak Omega-3 tłuści kwasy w awokado, dostaje swój metabolizm dzieje, zachowując przy tym stabilny poziom cukru we krwi (tak jak płonęli wolniej ciałem). I, co bardzo ważne dla utraty wagi, ponieważ to przeszkadza energii spada i apetyt” – mówi Baltimore-to opis generowany dietetyk Courtney Ferreira.

No Comments Uncategorized